google.com, pub-9580808887682846, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Main Points To Be Kept in Mind While Selling Gold - Android Apps
Home / Gold Silver / Main Points To Be Kept in Mind While Selling Gold

Main Points To Be Kept in Mind While Selling Gold

Main Points To Be Kept in Mind While Selling Gold

Main Points To Be Kept in Mind While Selling Gold

دنیا میں بہت سونا ہے، جو کھنج ہے. کان کنی کی سرگرمی نے سوس لاکھ سونے کے آونوں کو پایا. سونے کی ذخائر عام طور پر اتنی گہرائیوں میں ہیں. آپ اسے بازار میں خرید سکتے ہیں یا فروخت کرسکتے ہیں. آپ بازار میں چاندی، قیمتی پتھروں یا سکریپ سونے بھی فروخت کر سکتے ہیں. یہ سمجھا جاتا ہے کہ زیورات خریدار تجربہ کار اور بہت اچھی تربیت یافتہ ہیں. انہیں یہ خیال ہوتا ہے کہ سونے کے لئے مناسب قیمت آپ کو فروخت کرنا ہے.

سکھوں کے بارے میں جاننا

آپ کو معیار کے بارے میں جاننا چاہئے اور اپنے سونے سے زیادہ نقد رقم کرنے کی کوشش کرنا چاہئے. تمام شرائط اور وضاحتیں اپنے آپ کو تعلیم دیں تاکہ آپ کو ایک اچھا سودا ہوسکتا ہے. ایسی جگہیں ہیں جو زیادہ سے زیادہ پیسوں کے لئے اپنے گاہکوں پر منحصر ہیں اور ان میں تیزی سے رقم نکالنے کے لئے ہیں. انہوں نے لوگوں کو عام مارکیٹ کی شرح کے مقابلے میں کم شرح میں فروخت کرنے پر قائل کیا. وہ اپنے پیسہ کماتے ہیں جبکہ آپ کے لئے یہ بہت دیر ہو چکی ہے کہ آپ اس بات کو سمجھ سکیں کہ آپ بیوقوف ہیں. اگر بیچنے والے کو آپ پر دباؤ نہیں تو فروخت نہ کرو. ان لوگوں کو فروخت نہ کرو جو آپ کے سامنے وزن اٹھانے کے لئے تیار نہیں ہیں.

ریفائنری سے پوچھنا

پہلا اور اہم ترین نقطہ یہ ہے کہ اگر خریدار قلمی وزن میں سونے کا وزن اٹھاتا ہے تو آپ کو گرام کے وزن میں ان سے پوچھنا چاہئے. قلمی وزن میں وزن والا ایک غریب رقم دے سکتا ہے. آپ کی آسانی کے لئے تمام حسابات کو سختی سے گرام میں کیا جانا چاہئے اور آج کا بازار گرام میں سونے کا وزن بھی ہے.

اب آپ کے سونے کی فروخت کا سبب ہے

سونے کی قیمتوں میں $ 400 سے $ 1000 ایک اچھال سے قابل اطمینان حد تک اضافہ ہوا ہے. سونے 1400 $ کی شرح پر بھی ہے جس میں ابتدائی قیمت سے واضح ہے جس پر خریدا گیا تھا. آپ کی فروخت کی طرف سے ماحول کے فوائد میں بھی کان کنی کی سرگرمیوں کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے اور مارکیٹ اس سونے کا استعمال کرسکتے ہیں جو پہلے سے ہی معدنیات سے متعلق ہے. سکریپ سونے ریفائنریریوں کی طرف سے ری سائیکل کیا جائے گا.

خریداروں کو گولڈ فروخت

سونے کو گرام میں ماپا جانا چاہئے اور آپ کو یہ پنیہ وزن = 1.555 گرام کو پتہ ہونا چاہئے. یہ آپ کو اس بات سے قائل کر کے نقصان پہنچا سکتا ہے کہ وہ دوسرے خریداروں سے زیادہ پیسہ ادا کرتے ہیں. آپ ہمیشہ سونے کی فی قیمت کے لئے ادا کردہ قیمت کو جاننے کی ضرورت ہے. اگر خریدار مارکیٹ کی قیمتوں سے زیادہ اعلی شرح دینے کے بارے میں بولی رہے ہیں، تو آپ کو اس چال کے لئے گر نہیں ہونا چاہیے کیونکہ خریدار خود اپنی ابتداء میں اپنی بہترین شرح کے بارے میں بتاتا ہے. صرف پیشہ ور خریداروں کے لئے تلاش کریں تاکہ وہ آپ کو بہترین قیمتیں فراہم کریں. اگر آپ اس کاروبار پر اپنے کاروبار شروع کرنے کے خواہاں ہیں تو مارکیٹوں میں فروخت آپ کو ناقابل یقین حد تک اچھی قیمت پر فروخت کرنے میں مدد مل سکتی ہے.

About admin

Check Also

4 Reasons Why Gold Is An Amazing Metal

4 Reasons Why Gold Is An Amazing Metal And How to Recognise Fake Gold

4 Reasons Why Gold Is An Amazing Metal And How to Recognise Fake Gold یہ …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *