google.com, pub-9580808887682846, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Choosing Hope" Book Review - Android Apps
Home / Book Reviews / Choosing Hope” Book Review

Choosing Hope” Book Review

Choosing Hope” Book Review

Choosing Hope" Book Review

بدقسمتی سے، ملک بھر میں، آج کے اساتذہ اور طالب علموں کو اسکول کے میدانوں میں قدمی اور فعال شوٹر منظر نامے پر مشق کرنے کی ضرورت ہے. ہم نے اس منظر میں ایسا نہیں کیا تھا جو میں بچہ تھا. خوش قسمتی سے، میرے بچوں نے اسے اسکول کے ذریعے بنایا. میں نے ابتدائی گریڈوں میں ان کے اسکول میں ایک محافظ کے طور پر کام کیا.

میں نے کتابوں میں ایک پیٹرن کو دیکھا ہے جو میں نے پڑھا ہے. جب بھی کوئی شخص اچھی چیز یا جدید چیز کر رہا ہے تو، ہمیشہ کسی کو سڑک کی تعمیر بنا رہا ہے، انہیں بند کرنے کی کوشش کی جائے گی اور اسے ناکامی کے لئے مقرر کرے. میں اسے حسد کے طور پر دیکھتا ہوں. آخر میں اچھا فتح ہے لیکن آزمائشی شخص نے کچھ سخت چیزوں کو برداشت کیا ہے جو انہیں اوپر اٹھانا پڑتا ہے.

کیٹلین اور اس کی پہلی گریڈ کلاس نے ایک افسوسناک قتل عام سے بچا تھا کیونکہ اس کمرے میں ایک چھوٹا سا باتھ روم تھا جس نے اپنے سامنے چھپنے والے کابینہ کو چھپا دیا. اگلے کمرے اور دیگر طلباء میں اساتذہ اور طلباء کو نقصان پہنچا. بندوق سے نمٹنے کی کوشش کرتے وقت پرنسپل اور کنسلٹنٹ خراب ہوگیا.

میں یہاں اس دن کے اکاؤنٹس کو دوبارہ نہیں دونگا. کیونکہ کیتین نے کیا دیکھا، اس نے اس کی حفاظت کی خصوصیات کے بارے میں سوچا کہ مستقبل کے واقعے کے معاملے میں عمل درآمد کیا جاسکتا ہے.

جب سکول پرانی اسکول کی عمارت میں دوبارہ تعمیر ہوئی تو اس نے اپنی درخواستوں کو سپرنٹنڈنٹ میں پیش کیا. درخواستوں سے انکار کر دیا گیا تھا. کیٹین نے بھی مثبت کارروائی پر توجہ مرکوز کرنے کے لئے کچھ اچھی منصوبوں شروع کردی تھی. منصوبوں میں سے ایک یہ تھا کہ اس کے پچھلے کالج پروفیسر نے اس کلاس کے ساتھ صرف ایک تحریری کتاب کو تفریح ​​کے لۓ اپنے ذہنوں کو دور کرنے کے لۓ انہیں کیا کام کیا تھا. سپرنٹنڈنٹ نے بھی اس سے کہا کہ نہیں.

منصوبوں میں سے ایک کوٹین نے شروع کیا تھا ایک اور طبقے کو دوسرے ریاست میں اپنا طالب علموں کے ساتھ اچھے کام کرنے کے لۓ اپنایا. جیسا کہ اچھی چیزیں شروع ہوئیں، سپرنٹنڈنٹ نے اپنی کلاس کو الوداع کے بغیر چھوڑ دیا، اور انہیں ہدایت دی کہ ان میں سے کسی کے ساتھ کوئی تعلق نہیں.

ایک دن، ایک لڑکا کی ماں جس کے خاندان میں ایک دوسرے سانحہ ہوتا ہے، اس نے گولی مار دی کہ اس نے ریسٹورانٹ میں ان کے ساتھ شامل ہونے کا مطالبہ کیا کیونکہ اس نے سوچا کہ اسے اس کے استاد کو دیکھنے کے لئے خوشی ہوگی. اس کا کلام واپس اوپر واپس آیا جس نے کیتین نے کہا کہ شرائط کی خلاف ورزی کی تھی.

اسکول کا سال ختم ہو گیا اور بچوں کو اپنے استاد کے ساتھ سال ختم نہیں کیا گیا. اس نے دوسرے اساتذہ سے نفرت کا میل حاصل کرنا شروع کر دیا جس نے نہیں دیکھا تھا کہ مناظر کے پیچھے کیا گیا تھا. انہوں نے سوچا کہ وہ اس کی کلاس پر چلے گئے تھے.

موسم گرما میں، اس کی کلاس کے والدین کوٹین کے لئے اپنے گھروں میں سے ایک میں ایک پارٹی منظم اور ان کے بچوں کو دوبارہ ملا. اس نے کچھ مہینے بعد شادی کی اور اس کے غیر منافع بخش بنانے پر توجہ مرکوز کی. مجھے امید ہے کہ میں نے اس واقعے کا سامنا کبھی نہیں کیا اور اپنی امید کی حمایت کی.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *