google.com, pub-9580808887682846, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Book Review of "I Can Only Imagine - Android Apps
Home / Book Reviews / Book Review of “I Can Only Imagine

Book Review of “I Can Only Imagine

Book Review of “I Can Only Imagine

Book Review of "I Can Only Imagine

میرے پاس کسی بھی تشدد کو سکرین پر دکھایا گیا ہے کہ ایک مشکل وقت ہے. مجھے اپنی آنکھیں بند کرنا ہے. میں ایک کتاب پڑھ سکتا ہوں. یہ کہانی میں اور کیا ہوتا ہے اس کی واضح تصویر پیش کرتا ہے.

بارٹ نے اس بات کا اظہار کیا کہ اس کے والد کو ان کی بالغ زندگی میں استعمال کیا گیا تھا، اس سے منشیات یا الکحل سے نہیں آتے تھے بلکہ اس کے نتیجے کے طور پر سر کے سوراخ کے نتیجے میں ایک ٹرک کی طرف سے مارے گئے تھے. وہ تقریبا دو ماہ کے لئے کاما میں تھا اور گھر میں ایک مختلف آدمی واپس آیا.

تشدد نے طلاق کی وجہ سے اور بارت اور اس کے بھائی اپنے والد کی طرف سے اٹھائے گئے. بارت بدسلوکی میں ہدف بن گیا. وہ کسی کو بتانے کے لئے بہت ڈرتے تھے اور اپنے تمام تجربات کو دباؤ دیتے تھے.

بارت اپنی زندگی کے دوران چرچ سے نمٹنے کے لئے تھا. اس کے پاس دو عیسائی گرینڈ ہیں جنہیں معلوم نہیں تھا کہ بند دروازوں کے پیچھے کیا چل رہا تھا. اس کے پاس دو بچپن کے دوست تھے، ایک لڑکا اور ایک لڑکی جو اپنی بیوی بن گئے تھے.

ایک بار جب بارت کے والد کینسر سے تشخیص کررہا تھا، تو اس نے اپنی زندگی کو تبدیل کرنے لگے. وہ لمحات تھے جب وہ پرانے رویے پر واپس آیا لیکن اس میں بہتری آئی. اپنی موت پر، بارت کے والد نے اپنے دو بیٹے کے لئے دس سال کے لئے $ 600.00 ڈالر کی رقم میں اپنا پنشن چھوڑ دیا. جس دن وہ آخری ادائیگی موصول ہوئی تھی اس دن اس کا گانا ایک ہی ہٹ بن گیا.

اگرچہ ان کا خواب سچ آیا، اس کے ساتھ ساتھ زندگی کی حقیقتیں آتی تھیں اور ماضی سے نمٹنے کے لئے ایک وقت آیا تاکہ وہ شفا دے سکے. اس کی بیوی کا 19 سالہ بھائی نے خودکش حملہ کیا. اس کا والد مر گیا ان کے دو سالہ بیٹے نے ذیابیطس تیار کیا اور اگلے بیل کی ابتدائی طور پر پیدا ہوا.

370 پاؤنڈ پر، اس کے ڈاکٹر نے مشورہ دیا کہ مشورہ کی ضرورت وزن میں کمی کی سرجری کے لۓ. مشاورت میں، بارٹ جسمانی اور جذباتی طور پر دونوں صحت مند زندگی شروع کرنے کے لئے ضروری مسائل سے نمٹنے کے لئے شروع کر دیا.

میں نے ہمیشہ ایک ریکارڈنگ آرٹسٹ بننا چاہتا ہے لیکن خدا نے کبھی بھی ایسا کرنے کی اجازت نہیں دی. میں گانا لکھنے کے لئے خوفناک تجربات نہیں کرنا چاہتا. ہمیں خود کو یاد دلانے کی ضرورت نہیں ہے. وہ بھی انسان ہیں، اور ہم کبھی نہیں جانتے ہیں کہ کسی اور کے ذریعے کیا جا رہا ہے.

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *