google.com, pub-9580808887682846, DIRECT, f08c47fec0942fa0 A Tale Of Love And Darkness - Android Apps
Home / Book Reviews / A Tale Of Love And Darkness

A Tale Of Love And Darkness

A Tale Of Love And Darkness

A Tale Of Love And Darkness

محبت اور اندھیرے کی ایک کہانی میں اموس اوز نے اپنے ابتدائی سالوں کی ایک سوانح عمری لکھا ہے. اگرچہ بہت زیادہ بعد میں نقطہ نظر سے تحریر کیا گیا ہے، اگرچہ یہ یادگار مؤثر طور پر مصنف کی زندگی کے پہلے سالوں میں مکمل طور پر زندہ رہتا ہے، جب اس کی ماں 1 9 52 میں انتقال ہوئی، بارہ سال کی عمر میں پیدا ہونے والی پیدائش. اس کتاب میں بھی اس کی اولاد کی طرف سے تیار ہے گھر چھوڑنے کے بعد ایک خلیج میں اس کے کام، لیکن یہ صرف ایک ہی جزوی طور پر اصلی مستقبل کی نظر میں رہتی ہیں جب افسانہ واپس آتی ہے، اکثر ان کی ابتدائی سالوں میں اکثر بے شک ان ​​کی ماں جب زندہ تھی. اسکولوں کی تفصیلی کہانیاں، ادب کی دریافت اور ان کی آمد کی ایک چھوٹی سی اور محبت اور پیار کی بالغ زندگی کے ان کے پہلے تجربات ہیں. مصنف اور اکیڈمی کے طور پر اس کے والد اور ان کی جزوی طور پر کامیاب زندگی کے بارے میں بہت زیادہ ہے، اور اس کے علاوہ کچھ اور چیزیں جن کے لئے انہوں نے مساوات کے طور پر ناقابل قبول کردار ادا کیا. یہوواہ کی تاریخ کا ایک اچھا معاملہ بھی ہے، خاص طور پر یورپ سے برطانیہ سے کنٹرول شدہ فلسطینی دنیا کے بعد دوسری جنگ عظیم کے متعلق.

لیکن اس کے بنیادی طور پر یہ کتاب اموس اوز اور اس کی ماں کے درمیان تعلقات کے بارے میں بنیادی طور پر ہے. یہ اس کے جنم دینے کے ساتھ شروع ہوتا ہے اور اس کی موت کے ساتھ، صرف بارہ سال بعد ہی ختم ہو جاتا ہے، اس واقعے سے جس نے مصنف کو جرم اور نقصان کی گہرائیوں سے احساس کیا ہے. لیکن وہاں زیادہ ہے، اس میں یہ بھی محسوس ہوتا ہے کہ ایک دیر تک نفسیاتی سکور ہے جس نے بہت زیادہ مصنف کے کام کو نشان زد کیا ہے.

محبت اور اندھیر کی ایک کہانی بہت سے طریقوں میں کامیاب ہوتی ہے – اس کی فہرست کے طور پر ایک سرسر جائزہ لینے کے لئے بہت سے، اکیلے بیان کرنے دو. یروشلم میں 1940 ء میں خاندان کی زندگی کا بیان اس فہرست کا سربراہ ہونا چاہیے. یہ کوئی پختہ، غیر متوقع گھر نہیں تھا. باپ بکھیر تھا، ایک شخص جو ایک علمی ہونا چاہتا تھا، سماجی احترام محسوس کرنے کے لئے جو کہ مصنف اور شناخت کے ساتھ پیش کیا جائے گا. زیادہ تر اپنے والد کی ناقابل تشخیصی صلاحیت کے اموس اوز کی طرف سے بنایا جاتا ہے اور یہ محسوس ہوتا ہے کہ بیٹا شاید باپ کے مقابلے میں قابل قدر تھا جب بعد میں بالآخر لندن یونیورسٹی سے اپنا ڈاکٹر حاصل کیا. اس سے پہلے دونوں کی طرف سے گزر گیا تھا.

اس کے اپنے اور اپنے رشتہ دار کے خاندانوں کی کتاب کی وشد تصویر کے باوجود، اموس اوز لگتا ہے کہ جب وہ اپنی ماں کی وضاحت کرتا ہے تو وہ درمیانی سزا میں قابو پانے میں مدد کرتی ہے. وہ واضح طور پر بہت زیادہ تھا، لیکن اس پر دور دراز اثر پڑا. وہ بنیادی طور پر مصلحت، بہت پرکشش، ممکنہ طور پر اور طویل عرصے تک تکلیف دہ تھی، کیونکہ اس کے شوہر نے اپنی کتابیں اور کاغذات کے درمیان ان کے زیادہ سے زیادہ نجی مطالعہ میں اپنے نجی خوابوں کی پیروی کی. وہ شاید اس صورت حال میں اکیلے نہیں تھے، لیکن شاید اس سے زیادہ اکیلے وہ خود یا خاص طور پر دوسروں کو تسلیم کرنے کے لئے تیار تھے.

یہ خاندان ‘بالٹک ریاستوں، پولینڈ، روس اور یورپ کے دیگر حصوں میں کہاں ہیں. انہوں نے فلسطین کے لئے چھوڑ دیا، فاشزم کی سختی کی مٹھی اور دوسری جگہوں پر، صرف ناخوشگوار کی طرف سے زور دیا. زیادہ سے زیادہ جو مبتلا ہو رہا تھا. وہ مشرق وسطی میں ایک برطانوی انتظامیہ کی طرف سے سلامتی کی گئی تھیں جو کبھی اپنی ترجیحات میں واضح نہیں تھے اور جہاں چھت پر پالیسی بنایا گیا تھا. کچھ بھی زیادہ تبدیل نہیں، ایسا لگتا ہے. یہودی ریاستی ریاست کے لئے کالیں براہ راست عمل کے ساتھ عمل کی گئیں اور کشیدگی اور پریشان ہونے کے اس دور کے مصنف کی زندگی کے ابتدائی سالوں کے لئے پس منظر بنائے جاتے ہیں. اٹھارہ سال کی عمر میں، وہ آخر میں بین گرین سے ملیں گے، جس کا سامنا کرنا پڑا، اعصابی کشیدگی، فخر اور فخر سے صرف اس صفحے سے چھلانگ لگے گا جیسے ہی جلدی سے چھاپے جائیں.

اموس اوز نے رشتہ دار تھے جنہوں نے مصنفین اور اکادمک تھے، لیکن انہوں نے عام طور پر ان کے اثرات کو اپنے باپ کی عزائم کو فروغ دینے کے لئے استعمال نہیں کیا، تاہم یہ کشیدگی پیدا نہیں ہوئی. اس کے والد کی استحکام شاید برداشت نہیں کرے گی. تاہم، گھر میں ہمیشہ زبان میں بنیادی طور پر تھا، تاہم، اپنے باپ کے حکم سے عبرانی، پولش، یدش، لتھوینیا اور روسی زبان کے ساتھ، جو کہ etymology ناشتہ بات بنتی ہے.

محبت اور اندھیرا کی ایک کہانی خاص طور پر مصنف کی تعلیم کی وضاحت کے لئے یادگار ہے. انہوں نے کلاس روم اور ذاتی ترتیبات کے ساتھ، تمام قسم کے قیام، نجی اور عوام میں شرکت کی. وہ ایک استاد کے ساتھ اور یقینی طور سے تعلیم کے ساتھ کسی دوسرے کی طرف سے انفراسٹرکچر ہو جاتا ہے. زندگی بھر کے ذریعے رہنے کے لئے یہ کافی طاقتور تجربہ بن جاتا ہے.

بالآخر اموس اوز نے کیببٹ کی زندگی کو اپنایا. ایسا لگتا ہے کہ حیرت کے طور پر، اموس کے طور پر ان کے خاندان کا تعلق ہے، ہم محسوس کرتے ہیں. لیکن وہ نئے چیلنجوں کو گزرتے ہیں، جسمانی کام کی ہدایت کو فروغ دینے کے لئے ظاہر ہوتے ہیں. شاید یہ اس کے چہرے پر ایک نفسیاتی ردعمل تھا کہ ان کے باپ کی بجائے واپس لے جانے والی کتابچہ نے اپنی ماں کو گھر میں الگ کر دیا تھا. یہ کچھ چیز ہے جو کتاب میں منسلک ہے، لیکن صرف مصنف کے رشتہ داروں کے خیالات کے ذریعے. یہ یقینی طور پر پر زور نہیں ہے. لیکن کیببٹ کی زندگی کے ذریعہ، اموس اوز یہ جانتا ہے کہ مصنف بننے کا سب سے مؤثر طریقہ زندگی زندگی اور اس کا مشاہدہ کرنا ہے. مصنف تو اس کی تشریح کر سکتا ہے.

لیکن یہاں تک کہ یہاں تاریکی بھی ہے، ایک ذاتی تارکین وطن ہے جو مصنف باقاعدگی سے اڑتا ہے اور پھر جلدی سے بچتا ہے. ہم محسوس کرتے ہیں کہ وہ اس کی ماں کی موت کی یاد رکھنا جو دوبارہ شروع کر رہا ہے. اگر جرم میں ملوث ہے تو پھر میں

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *